preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 4. 2014.

Ukupno: 441492
Ovaj mjesec: 3309
Ovaj tjedan: 565
Danas: 6
Korisne poveznice

      

   

  

 

Vijesti

ZANIMLJIVE I POUČNE RADIONICE ZA UČENIKE

     U petak 15.11.2013.g., učenike 3. i 4. razreda OŠ Belec posjetila je gđa. Željka Susić, kustosica i muzejski pedagog z Tiflološkog muzeja u Zagrebu i održala 2 radionice za učenike i prisutne učiteljice.


     Radionice su bile vrlo zanimljive i usmjerene na senzibilizaciju djece rane školske dobi prema slabovidnim i slijepim osobama. Učenici su posredstvom radionica osvještavali potrebe tih osoba, ali i njihove mogućnosti.

Tako nas je gošća upoznala s Brajevim pismom gdje smo mogli uočiti razliku točkastog pisma kojim pišu osobe oštećenog vida  i običnog pisma. Tako smo shvatili  koja je razlika između čitanja okom i dodirom. Zanimljivo je bilo probati pisati točkastim pismom koje se piše s desna na lijevo, a čita dodirom prstiju s lijeva na desno. Svaki je učenik imao priliku napisati svoje ime u  neobičnu tablicu što nije bilo baš lako.

Ostatak vremena je bio još zanimljiviji. Bile su to igre prepoznavanja prijatelja iz razreda dodirom , ali onaj koji je prepoznavao imao je preko očiju tamni povez. Bilo je vrlo poučno  kada smo naučili kako pristupiti osobi oštećena vida i kako joj pomoći u lakšem snalaženju u prostoru. Sat je bio zanimljiv i protekao je vrlo brzo.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Drago Gradečak   datum: 28. 11. 2013.

Tražilica

Misao tjedna
 
"Tko pod drugim jamu kopa, sam u nju pada."

narodna izreka


Školski prijevoz

 


Školska kuhinja

 

Priloženi dokumenti:
Jelovnik za listopad 2024.pdf


Anketa
Je li vam bolja nastava na daljinu ili klasična nastava u učionici?




Korisni linkovi

180 godina naše škole

   


Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Robotika

 





preskoči na navigaciju