Christmas cards
Učenici četvrtog razreda izrađivali su Božićne čestitke za svoje najmilije na engleskom jeziku. Pokazali su veliki interes i želju da nauče pisati čestitke na engleskom jeziku. Kreativno su ukrasili čestitke, izložili ih u svom razredu, a zadnji dan nastave u prvom polugodištu ponijeli su ih kući da razvesele svoje najmilije.
Clothes
Osmi razred je izradio zidni plakat na temu odjeće jer u osmom razredu učimo povijest jeansa, vokabular koji se odnosi na različite vrste odjeće i odijevanja, a također snalaženje i pravila lijepog ponašanja u trgovinama. Plakat nam služi kao podsjetnik kad su nam potrebne određene riječi, a naročito kad razgovaramo o odlasku u šoping kada trebamo pokazati da se znamo lijepo ponašati.
Membership cards
Učenici šestog razreda radili su na malom projektu izrade jedne članske iskaznice za sportske i druge aktivnosti kojima se bave ili bi se htjeli baviti u svoje slobodno vrijeme. Učenici su maštovito izradili iskaznicu na engleskom jeziku. Radili su kod kuće i u školi uz naputke učiteljice Tanje Tomice.
London & New York
Učenici sedmog razreda su u tijeku ovog tromjesečja dva puta radili na izradi plakata. Učili smo osnovne podatke o Londonu i New Yorku, uspoređivali sa gradivom koje su oni učili iz geografije i više puta smo nadopunjavali naš plakat u skladu sa proširivanjem znanja uz tekstove i gledanje DVD-a.
U petak smo radili na plakatu za Uskrs i prisjetili smo se vokabulara kojeg znamo iz prijašnjih godina. Razgovarali smo o Uskršnjim običajima u Velikoj Britaniji i čitali tekst u kojem se uspoređuju britanski i hrvatski običaji. Učenici sedmog razreda koji uče engleski jezik sa radošću rade na plakatima jer tako puno lakše savladavaju nastavne cjeline.
Raspored sati
Peti razred je dva tjedna radio na svom prvom malom projektu iz engleskog jezika. Izrađivali su raspored sati prema modelu iz Velike Britanije, ali su raspored prilagodili predmetima u hrvatskoj školi, izvanastavnim aktivnostima i odmorima koji postoje u našoj školi. Pokazali su veliko oduševljenje u radu i puno kreativnosti i zato je svaki rad poseban.
Učiteljica mr. sc. Tanja Tomica
Food (hrana)
Naš mali projekt u šestom razredu trajao je oko mjesec dana. Učili smo o hrani, a to znači obogatili smo naš vokabular s većim brojem imenica. Sve se one odnose na različite vrste hrane, od mesa i ribe do gljiva, povrća, voća i poznatih i manje poznatih jela. Učili smo se ponašati u trgovinama i restoranima, prepoznati zdravu hranu od nezdrave. Prošetali smo kroz povijest i podsjetili se da smo u geografiji učili porijeklo naših danas neizostavnih namirnica kao što su krumpir, rajčica, kukuruz, čokolada i kava.
Step by step, postavljali smo odgovarajuće fotografije i nazive na engleskom jeziku na naš pano u razredu. U gramatici smo naučili razlikovati brojive od nebrojivih imenica i pravilno postavljati pitanja za njih.
Na kraju smo pisali pismeni ispit i prvi puta u našem radu rezultati su bili izvrsni što su naši učenici s velikim zadovoljstvom zabilježili fotografijom, ali i na svojim privatnim mobitelima što objavljuju na Facebooku.
Nastavit ćemo takav način rada jer pokazuje bolje rezultate od klasičnog rada.
Učiteljica mr. sc. Tanja Tomica
VAŽNI LINKOVI |
• AZOO |
• MZO |
• PRISTUP INFORMACIJAMA |
• Portal za škole |
• Grad Zlatar |
• knjižnica |
• NACIONALNI AKCIJSKI ... |
• Krapinsko-zagorska z... |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |